Nu börjar jag hamstra

För er som fortfarande inte tror att gör något här hemma (som gynnar resten av familjen... typ diska, städa m.m) så kan ju nu berätta att jag har hunnit med både att dammsuga, plocka kläder och lägga in i garderober och varit iväg och handlat....! *ha* ;-)

Nu funderar jag dock starkt på att ta fram en solstol och slå mig till ro *ler*

Tur att man har halva släkten på Kvantum och som snällt ringer och berättar när sista flaket med Påskmust sätts in. Ja... jag vet.... det var ju den största anledningen till varför jag erbjöd mig att köra och handla idag - för att kunna köpa den sista Påskmusten :-)
Fick besked om att det fanns 20 flaskor kvar. Martin fick spel här hemma och tyckte jag var mer än crazy om jag köpte så många. Köpte "bara" 16 stycken idag men har 4 flaskor kvar i reserv som jag kan köpa när lugnet lagt sig igen hos Martin. *haha*
Han vet fortfarande inte om att jag har köpt 16 flaskor..... de ligger fortfarande kvar i baget... men nu tog han bilen och skulle köra och köpa grillkol (som jag hade glömt) och när han kommer hem så är ju risken ganska stor att han upptäckt mitt lager...... så då är det kanske bäst om jag går och gör något "vettigt" - typ städar toaletterna.... då mjuknar James igen ska ni tro *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0