Nya raser

Har försökt repetera inför helgens ringsekreterarpraktik. Jag vet ju vilka raser jag ska ha i min ring så det var ju bara att börja läsa in sig.
När jag suttit där ett bra tag och började få kläm på de olika raserna så ringer min mobil...... det är från Nordskånska kennelklubben och de vill bara meddela att jag ska byta ring och hundraser eftersom det har blivit ett missförstånd.....
Neeeej!!!! Jag som precis läst in mig!
Men i andra andetaget berättade hon att det gällde söndagen och då kunde jag börja andas lugnt igen...... söndagens hundraser hade jag inte börjat titta på ännu.
Nu blev det en massa Shetland sheepdog istället........
En mängd söta "Frazze-hundar" :-)


Frazze

Kommentarer
Postat av: Chattis

Du vet ialla fall hur en sheltie INTE ska se ut. Tror inte att du träffar någon "Frazze" vänlig sheltie. Snygg han är mitt Lilla Hjärta.

Lycka Till på söndag. Kanske vi ses. Mange ska borra till staket o altan så det gäller att smöra så det blir färdigt.

Kram Chattis

2009-05-15 @ 23:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0