Rastlösa Ellen....

Rastlösa Ellen......
Det kan vara glada miner och utrop här hemma när något kul är på gång men så fort det blir en stund utan något inplanerat så suckas det och axlarna hänger i höjd med knävecken...... Undrar vem hon kan ha ärvt detta från? *hehe*

Hon har vandrat runt här som en osalig ande och till slut kom jag på ideén - baka något!
Ibland har man sina ljusa stunder :-)   Hon svalde förslaget med hull och hår och satte igång som värsta storbagaren. Hon som aldrig bakat något helt själv förut tog nu tag i detta och fixade det jättebra.
Så nu blir det kladdkaka till efterrätt!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Bra planerat det där. Få Ellen sysselsatt och sen få njuta av ett resultat som heter duga. Jag själv funderar på att komma upp och norpa åt mig en bit :-)

Kram

2009-05-24 @ 18:33:14
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Ellen

Det är roligt att baka!

2009-05-24 @ 19:12:03
Postat av: Tina

Hej Ellen!

Du får gärna kom hem till mig och baka kladdkaka när du vill. Om du är riktigt snäll så kan du få prova dammsugaren också :)

2009-05-24 @ 19:53:33
Postat av: Pilla

Åh, vilket bra tips Tina! Nästa gång hon blir rastlös så ska jag plocka fram dammsugaren ;)

Ja, det gäller att komma på de där riktigt bra sysselsättningstipsen som alla kan få nytta/njuta av haha :)

2009-05-24 @ 20:20:23
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0