Attack

Idag blev det hundrunda i Åhus (man får ju variera sig lite) tillsammans med Tina och Mia.
Fick idag för första gången träffa Mias supersöta nyförvärv - ATTACK. En sötare och charmigare cocker får man nog leta efter. Jag blev alldeles valpsjuk och betagen och detsamma måste jag nog säga om Basti. Jag visste ju att han blivit vuxen men en liten, rolig och rörlig valp träffar han ju inte var dag och tanken att han kanske skulle tro att det var en ny leksak..... tja det scenariot ville jag inte ha. Men han visade sig från sin bästa sida måste jag nog säga och bekräftade ytterligare att han ökat på sina vuxenpoäng. Han lät Attack få hoppa, studsa, bita och busa med honom hur som helst och det funkade hur bra som helst :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0