Fortfarande fel tid

Hade förhoppningar om att klara av att spränga 20.00-gränsen igår kväll..... men icke så nicke :-(
Redan lite efter 19 var jag helt slut och klarade av att stanna uppe till 20.... sen var det kört. Kröp ner i sängen under mitt underbara duntäcke och måste ha somnat med både långkalsonger, strumpor och glasögon. När Martin sen kommer närmare midnatt så är jag helt övertygad om att det är morgon.... men blir glad över vetskapen om att kunna somna om och sova ytterligare några timmar.

Däremot verkar det som om vi har fått en inbyggd väckarklocka som ringer sådär vid 05-tiden på morgonen. Pigg och vaken är man då.
Martin tyckte nog det var ganska mysigt den första dagen då hela familjen var uppe så tidigt. Vet inte om han tycker det fortfarande...... hans morgon-lugn har nu förvandlats till att TV:n visar Nickelodeon, en som snor tidningen från honom och någon som konkurrerar om toalettiden..... ;-)

Ikväll vankas det filmkväll och det vet i fanken hur det ska gå. Jag som aldrig brukar slockna till en film...... ikväll finns det big risk!
För att inte snack om morgonkvällen då det är dags för fest!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Powernap, du får sova på eftermiddagarna en stund. Våga inte göra en Modesto imorgon ;-)

2009-11-05 @ 08:07:38
Postat av: Pilla

Nej, det vågar jag ju inte göra får då lär jag ju få höra det i 20 år.... ;-)

Fast det finns ju en liten risk att det kan komma en gäspning...eller två.

Nej, med lite bra underhållning och partytricks så lär jag inte somna. Hoppas Jessica känner sitt ansvar ;-)

2009-11-05 @ 20:03:39
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0