Kommer tandfeén?

Ellen har haft en lös tand ett tag och det har vickats både åt höger och vänster och uppåt och nedåt.
Hon visste att om den inte var ute före återbesöket hos tandläkaren i december så skulle den dras ut då. Detta är ett scenario som finns med på Ellens "mardrömslista" och hon ville ju absolut inte vara med om detta.
Ikväll ville hon att jag skulle känna på den och det visade sig att den var så lös att det egentligen var ett mirakel att den överhuvudtaget satt kvar i munnen på henne!
Likblek i ansiktet och med darrande ben så vet hon inte om hon ska börja gråta eller hugga mig i fingrarna när jag vickar på den. Jag hoppas så klart på det förstnämnda! ;-)

Beslutar mig för att göra slut på eländet och sätter in nageln under tanden och vips så lossnar den!
Gladare tös får man leta efter :-)
Nu återstår ju bara att se om tandfeén dyker upp i natt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0