Ligga på luren

God morgon!
Barnen är ivägskickade till skolan och nu är jag hemma igen och väntar på att klockan ska slå 08.00. Då ska jag "ligga på luren" och hoppas få kontakt med någon uppe på vårdcentralen. Jag önskar att de har möjlighet att ge mig vaccinationssprutan idag istället men det är kanske till att hoppas på för mycket?
Den här förmiddagen är den enda tiden jag har möjlighet att komma den här veckan (jo förresten, fredag också).
Hur gör man annars?
Jag kan förstå att det är var och ens enskilda ansvar och angelägenhet men på vissa vårdcentraler har de kvällstider eller t.o.m. öppet på helgerna. Det hade underlättat - i alla fall för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0