Sjöbo

Jag är i Sjöbo.
Sitter just nu i en liten mysig kontorslokal och försöker roa mig så gott det går. Ganska slappt och gött egentligen *hehe*
Wilda sussar gott och jag ser i ögonvrån att Lotta smyger utanför och kikar in genom de stora glasväggarna då och då för att se om vi sköter oss och om det behövs matpåfyllning. Hon kan vara lugn...... vi har det bra här. :-)

Har tagit med mig sysselsättning - ljudbok, lilla blå, jobbgrejer och min kamera.
Martin hånlog åt mig i morse när han såg vad jag packade med mig.

"- Du tror du kommer att få tid med det där?!"

Själv tyckte jag det var bättre att ha med för mycket än för lite. Tänk att sitta här och inte ha något att göra....!

Oups nu vaknade hon. Nu måste barnflickan jobba :-)
Bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0