Släng skiten

Väntar på att syster yster med familj ska komma hit och äta en liten enkel middag. Det blir husmanskost - biff, stekt lök och potatismos.

Har tillägnat dagen åt att röja och slänga en massa "skit" som man samlat på sig...... böcker, tavlor, kuddar, prydnadssaker m.m.
Sån himla skön känsla att bara få kasta. Slängde en hel hög gamla kokböcker och råkade nämna det för Martin. Jag vet att han kommer att gå och rota i vår pappersinsamling för att kolla igenom vad jag har slängt. Skulle inte förvåna mig om en av kokböckerna helt plötsligt "råkar" stå i skåpet igen ;-)

Ellen vill också rensa ut och slänga men hon har en viss förmåga att bara flytta runt sina saker. Ingenting kastas utan sakerna byter bara platser med varandra *ler*

"- Det händer liksom inget på mitt rum. Det blir ingen förändring!" säger hon.

Hrrmmm.... undrar varför? ;-)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vet du vad Elina gör när hon "rensar"? Jo, hon ger skräpet till lillasyster..suck. Så när där blir fint på hennes rum resulterar det i att det ser förjä....t ut på Tildas rum.



Ja de är roliga våra barn.....



Kram Josefine

2009-11-15 @ 18:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0