Summering

Det mesta ligger i resväskorna nu och jag har inte vågat lyfta dem för att känna hur tunga de är :-S
Klockan är ställd på 06.00 (dvs 22.00 hos er) och sen har jag en stund för mig själv att packa ner det sista innan barnen ska väckas och klä på sig.
Vi blir hämtade här på kl. 07.00 och ska sedan bli skjutsade till busshållsplatsen. Flygbussen kommer sedan och hämtar oss 07.25 och sen vet jag inte riktigt hur dags vi är på flygplatsen. Det kan ta allt från 1-2h.
Måtte allt klaffa nu!

När jag sitter på planet så ska jag pusta ut men innan dess blir det svårt.
När man väl börjat sin hemresa så vill man ju bara hem. Tyvärr tar hemresan ca 2 timmar längre än hitresan. Dessutom ska vi försöka hålla oss vakna för att komma in i rätt dygnsrytm..... kan bli tufft..... det finns ju en anledning till varför barnen ska vara lediga från skolan på tisdag också.

Summering av resan:
Även om jag redan har varit här så har upplevelsen varit lika fantastisk. Det har naturligtvis inte varit lika mycket wow-faktor men att få uppleva det med barnen har varit helt otroligt. Jag ångrar inte en enda sekund att jag gav mig in i det här äventyret och visste väl egentligen inte vad det innebar att resa så här långt ensam med barnen. Det är absolut något jag skulle kunna tänka mig att göra igen och nu har vi något ytterligare gemensamt - ett band som vi delar.
Ellen & Erik pratar redan om en återresa längre fram i framtiden. De ser inte detta som en engångsupplevelse utan har förstått att det vi har fått ta del av under en vecka endast är som ett sandkorn på en strand. Den här staden, det här landet har så mycket mer att ge och visa.
Det är inte "hej då" utan "på återseende" :-)

Vi ses och hörs i Sverige!
Kram

Kommentarer
Postat av: Magda

Åhh, så fint skrivet Pilla! Nu gråter blödiga jag igen!

Också säger jag tack än en gång för att ni velat dela er resa och upplevelser med oss. Det har varit helt enormt och fanstastiskt kul att följa er!

KRAAAAM

2009-11-01 @ 18:13:47
Postat av: ¨Josefine

Önskar er en trevlig resa hem. Det har varit jätteroligt att få "följa med er till korea". Tack!

Vi syns snart! Elina lääängtar efter Ellen!

KRAM

2009-11-01 @ 18:59:03
Postat av: Anders

Skumtomtarna och julmusten väntar på dig!

2009-11-01 @ 19:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0