Vet hon vad hon ber om?!

Idag har de första julklapparna inhandlats. Nu känner jag att jag är på gång! :-)
När jag ringde till Lotta och frågade vad Wilda önskade sig i julklapp så måste jag faktiskt medge att jag blev en aning förvånad över svaret:

"- Leksaker som låter och rör sig."

Öööhhh....... vet hon egentligen vad det är hon säger?! Vet hon vad det innebär?! Hon BER själv om det!!! Undrar om Ola är delaktig i det här beslutet?! Nja, tror inte det!

Låtande leksaker är en fröjd att köpa ....... för att sedan ge bort *hehe*
Kanske borde komplettera med ett par öronproppar till Ola också i samma paket? Funderar på att sabba avstängningsknappen så att den alltid spelar på högsta volym :-P

Lotta kan härmed ALDRIG öppna munnen för att klaga över spelande leksaker i alla storlekar och former - hon tipsade själv om det! Glöm inte det Lotta när vi pratas vid i januari! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0