Zzzzzzzzzzz

Detta har varit en sovhelg!
Att ta igen all förlorad sömn är inte det lättaste. Särskilt inte om man samtidigt ska vara social och inte bara gömma sig under duntäcket hela tiden.
I lördags somnade jag i alla fall i bilen när vi körde till Väla och vaknade lagom tills vi var framme. Det var tröttande att gå och shoppa så lagom till vi skulle åka hem igen så blev ögonlocken tunga och jag somnade direkt när vi satt oss i bilen igen och vaknade lagom tills vi var hemma igen :-)

När Lotta körde hem (ca 21.30) gick jag raka vägen upp till sängen och slocknade som ett litet barn.

Idag tog jag en rejäl hundrunda med Tina och sen var det ju totalkört för mig. Jag tog min bok och gick upp och bäddade ner mig i sängen. Hann väl läsa sisådär 3 sidor och sen slocknade jag. Sov mig igenom större delen av eftermiddagen och steg upp lagom i tid för att hinna kasta mig i duschen eftersom det vankades Farsdags-middag hemma hos pappa.

Nu sitter jag här och överväger om det ska bli sängen eller soffan.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0