Agility

Imorgon ska jag och Basti testa på Agility! :-)
Ska verkligen bli kul! Har bara testat det som hastigast en gång tidigare. Det var när jag och Basti gick valpkursen. Jag kommer ihåg att vi stod och diskuterade den där tunneln som hundarna ska springa genom. Vi pratade om vad som skulle hända om hundarna vägrade att springa in i den.

"- Tja, man får väl krypa in själv." kommer jag ihåg att jag sa.
Sen skrattade vi.......

.... och gissa vem som var den ende som fick krypa in genom tunneln eftersom hennes hund vägrade att gå in där? Jo självklart jag!
Jag kröp där i den där lilla tunneln och lockade och pockade på Basti. Till slut blev han för nyfiken och undrade väl vad jag höll på med där inne.
De andra kursdeltagarna hade ganska roligt åt detta *skratt*

Jag hoppas slippa detta scenario imorgon.


Kommentarer
Postat av: Chattis

Hoppas Basti INTE går in i tunneln ; ) o att någon fotar Dig krypande. Hi Hi

2009-10-04 @ 21:15:53
Postat av: Anonym

Hoppas Basti INTE går in i tunneln ; ) o att någon fotar Dig krypande. Hi Hi

2009-10-04 @ 21:16:54
Postat av: Chattis

Oj två inlägg. Så blir det när man inte är på G. När kommer Ellen med jultidningar?

2009-10-04 @ 21:17:56
Postat av: Pilla

Chattis - han SPRANG in i tunneln så jag slapp förödmjuka mig ;-) haha

Ellen kommer denna veckan men vi slår en pling innan så det funkar för er.

Kram

2009-10-04 @ 22:23:42
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0