Akvarium

Ögonen de går i kors. Är trött som en tupp.
Klockan här är 21.00 här och hos er är det väl runt lunchdags.
Trodde i min enfald att barnen skulle stupa i säng ikväll men icke så nicke.....
Visserligen somnade Erik i taxin på väg till Mc Donalds ikväll men det gjorde bara att han fick ny energi.

Efter lunchen i dag gick jag, Ellen och Erik på ett av Seouls stora akvarium. Vi gick och vi gick och såg fiskar, kräftor, maneter och hajar i all oändlighet. Det tog liksom aldrig slut.
Vi hade tur som råkade komma precis vid matningsdags och fick se bl.a. dykare som var nere och matade olika typer av fiskar. :-)

När vi skulle åka hem testade vi tunnelbanan. Jag ville se om jag fortfarande kom ihåg hur man skulle göra i detta stora myller av tunnelbanor men det var inga problem. Kul när man både kommer ihåg och känner igen sig.































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0