Fint ska det vara!

När vi köpte doppresent till Wilda så fick vi den inslagen i affären. Eftersom det är ett ganska stort paket så räckte inte deras färgglada och mönstrade papper utan vi fick ett vanligt brunt "natur-papper". Det hade väl varit helt OK om man sedan piffat till det lite med färglada band m.m.
Men biträdet var nog ganska stressat och tyckte nog att det var lite besvärligt att slå in ett så stort paket. Hon tejpade lite här och där och jag insåg ganska snart att den där inslagningen skulle jag vara tvungen att göra om där hemma. Hon visste inte vem som skulle öppna paketet och granska det med sina "hur-är-paketet-inslaget-ögon" ...... min syster! Lotta är inte nådig när det gäller inslagningar och presentpapper..... fint ska det vara! :-)

Den här inslagningen hade inte ens varit i närheten av hennes Godkänt-gräns.
Så idag har jag varit inne och köpt nytt puttenuttigt rosa presentpapper med tillhörande snöre. Det tog en bra stund att slå in paketet men jag fick bra assistans av Ellen.




Ellen har köpt en egen doppresent :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0