För tidigt?

Är det för tidigt att börja småpacka?
Resväskan står här redo att börja fyllas men mycket av det vi ska ha med oss använder vi ju nu. Samtidigt vet jag att jag inte hinner något under vardagarna. Nästa vecka börjar jag dessutom med mina utvecklingssamtal och jobbar lite längre vissa kvällar.
Det är alltså helgerna som gäller om jag ska få något förberett eller gjort. Nästa helg är det dessutom dags för Wilda att döpas och då går lördag eftermiddag och kväll till det. Sen åker vi på söndag morgon. Alltså är det fredagen kvar. Ska kompa ut fredag eftermiddag från 11.30 så det blir väl till att hysteriskt kasta ner "bra-att-ha-med-sig-grejer" då *ler*

Tänkte i alla fall börja skriva packlista nu i helgen. Jag är en list-människa som gillar att bocka av efterhand *haha*
Ellen har redan börjat skriva sin packlista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0