Från stålkvinna till pösmunk

Trött, frusen, huvudvärk....... dessutom är glasögonen skitiga så allt ser ut att ha fläckar på sig *suck*
På morgonen har man så högtflygande planer på vad man ska hinna med och man känner sig som rena rama stålkvinnan. Framåt eftermiddagen har de där övernaturliga krafterna börjat sina och man känner sig "svagare". När kvällen är här är man glad om man lyckas vara en trevlig och social mamma och fru som inte däckar av utmattning i soffan.

Ska erkänna att jag försökte ta en liten powernap i soffan i eftermiddags men det gick sådär. Jag hade en hund som tyckte vi skulle ta en runda och en son som ville sitta/ligga på mig eftersom han ville tanka lite närhet. Svårt att sova då.

Nu har min räddande ängel (Martin) kommit hem och tagit över rodret på skutan och fixar middagen. Han har dessutom lovat att baka en kaka imorgon till fikan jag ska ha här hemma - LOVE YOU!!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0