Lite husvagnskänsla

Shinhye var orolig över hur det funkade för oss att bo i ett "regular room". Jag ska villigt erkänna att även jag var orolig över detta innan vi skulle åka. Jag vet ju hur de ser ut och jag har dessutom de andra rummen att jämföra med eftersom jag även bott i dem.
Men med facit i hand funkar det alldeles utmärkt. Det är lite husvagnskänsla över det *haha* och en annan är ju mer eller mindre uppvuxen i husvagn.
Rummet är litet men det räcker alldeles utmärkt till oss tre. Vi är ju inte här så mycket. Vi går ut på morgonen och kommer hem på kvällen och då sitter Ellen och Erik i sängarna och myser, spelar spel, tittar på film eller leker något annat.
Att få boende gratis är ju något helt underbart! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0