Mammifierad son

Min son är så mammifierad att det inte finns något stopp på det! Mammifierad= mammig ;-)
Han är verkligen "mammas pojke" och gillar fortfarande att gosa och kela - särskilt på kvällarna. Han vill bara vara nära hela tiden, kramas och mysa. Låter det underbart? Ja, visst är det det men ibland vill man känna att man inte sitter ihop som någon siamesiska tvilling.
Han behöver pappifieras!!! Förra året när jag var i Korea i två veckor hade jag förhoppningar om att pappifieringen skulle äga rum..... men icke så nicke. Han var precis lika mammig när jag kom hem!
Just nu går han omkring som en osalig ande och väntar på att jag ska skriva klart så att han sen kan krypa upp i mitt knä.
Nåja, dags för lite kel-paus :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0