Man tager vad man haver = små bitar av kanelknäcke.....

Jag är hungrig.
Martin och barnen är inte hemma. Ellen & Erik har varit hos farmor & farfar eftersom jag jobbat länge och Martin haft sina första utvecklingssamtal.
Öppnar kylskåpet och kommer då plötsligt ihåg att smöret är slut...... alltså blir det inga mackor.
Nähä....vad kan jag då äta? Fil och flingor......*suck*...... ja, det skulle väl funka men allra helst skulle jag vilja ha något varmt i mig.

Var är min kock?! Jag ringer till Martin och berättar att jag är hungrig och det är tydligen han också. Vi bestämmer att han ska åka och fixa något medan jag nattar barnen. De ska vara hemma om ca 30 minuter.
För att inte svälta ihjäl under tiden så har jag knaprat i mig småbitar av ett paket krossade kanelknäcke. Gott men dock ingen riktig middag. Till kanelknäckebitarna så drack jag lite julmust :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0