Min checklista

Tick tack tick tack.... tiden den bara verkar rusa iväg och vips så är det helg igen och det är nu på helgerna som jag måste ta tag i ev. förberedelser inför resan. Jag förvånar mig själv genom att inte skriva någon "att-göra-lista" utan bara tar tag i saker som dyker upp. Detta medför att jag har noll koll på allt vilket i sin tur gör mig både stressad och frustrerad.
Min checklista har än så länge bara funnits i huvudet men jag tror att det mesta är avprickat där men jag har säkert glömt något.
Hjälp mig. Här kommer min checklista - vad har jag glömt?
Pass - alla är giltiga
Biljetter
Kolla med hotellet och SWS att allt är OK
Vätskeersättning
Panodil
Alkogel
Plåster
Små plastflaskor som är OK på planet
Nässpray till flyget
Beställa och växla pengar
Kopiera försäkringspapper ifall vi behöver läkarvård
Presenter

Senast idag fick jag ett mail från tjejerna på SWS (Social welfare society) eftersom jag mailat dem och bett dem kolla så allt är ok med hotellet och min incheckning. Allt var i sin ordning - skönt!

Som jag ser det nu så är det bara själva packningen kvar, eller? Har jag glömt något?


Kommentarer
Postat av: Anders

Glöm inte linserna,tänk om du tappar glasögonen.

:) Anders

2009-10-09 @ 19:36:26
Postat av: Pilla

Du är klok som en bok lillebror!!!

Kul att vara halvblind på andra sidan jordklotet ;-)

2009-10-09 @ 19:45:45
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Glöm inte att även kopiera era pass och packa de på andra ställen

2009-10-09 @ 20:03:48
Postat av: Pilla

Tur man har så kloka vänner! :-)

Tack för tipset, Pernilla!

2009-10-09 @ 20:24:32
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0