Min lilla discoprins

Fredagen den 6/11 är det disco och som det verkar nu så ska både Ellen & Erik gå. Det är ett tidigt disco och ett lite senare. Erik på det tidiga och Ellen på det sena.

Det har varit mycket snack om det här discot här hemma. Jag tror inte riktigt att Erik visste vad det var för något från början men nu har hans storasyster uppdaterat honom och man kunde nästan se en liten chock hos honom när han insåg att det gick ut på att dansa - och kanske t.o.m. med tjejer!!!
Själv tyckte han att han kunde handla godis hela kvällen :-)

Nu har han dock tagit mod till sig och bestämt sig för att han ska dansa. Han har frågat "1000 frågor" här hemma om vad man ska göra där och hur man dansar. Han och jag har t.o.m. övat här hemma på att dansa tryckare men han tycker det är lite jobbigt eftersom jag är längre än honom (om han visste att jag skrev detta nu så hade han nog tyckt att jag var världens mest pinsamma morsa *hahaha*)

Hur som helst så har de tydligen redan nu börjat bestämma i skolan vem de ska dansa med - snacka om framförhållning!!!
Nu går han här och velar om vem han ska fråga och hur han ska säga det. Från början hade han nog tänkt fråga Tilda här borta på gatan men hon var nog redan "upptagen" hade han hört.


Kommentarer
Postat av: Josefine

ÅÅÅÅÅ klart att Erik ska dansa med Tilda :-)



Vem har hon lovat bort sig till tro? Måste nog ta ett snack med henne....;-)

2009-10-22 @ 19:57:24
URL: http://bozzeboxer.blogg.se/
Postat av: Pilla

Hahaha :-)

Ja, jag tyckte också att de kunde dansa med varandra :-)



Nu är vi sådana där mammor som de kommer att sucka över om några år hihi



Men visst är det kul? :-)



2009-10-22 @ 20:00:10
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0