Olle och jag!

För att få ihop familjen Olofssons schema så fick vi även denna tisdag lite hjälp från pappa & Ingrid. De var snälla och ställde upp som barnvakter ett par timmar under tiden jag var på hundkurs och Martin hade utvecklingssamtal.

Idag var det inga särskilda dofter som florerade kring brukshundsklubben utan Basti var sitt vanliga jag :-)
Fokuserad och arbetsvillig. Man blir så stolt över honom!

Min favoritfarbror - Olle - och jag har bestämt att vi ska fortsätta träffas efter kursens slut *ler*
Han har en Samojed och vi bestämde i dag att vi ska träffas och spåra, träna lydnad och ha fikakorg med oss. Visst låter det mysigt? :-)

Det är väl konstigt? Vissa människor får man bara sådär bra kontakt med direkt och det fick vi redan första gången vi träffades - det klickade direkt så att säga *hahaha*
Han är en riktig mysfarbror och han påminner om min farfar (hur han såg ut och hur hans personlighet var).

Ja, Olle och jag kommer i alla fall hålla ihop ;-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0