Tantfrisyr

På onsdag ska jag till frisören och jag vet inte riktigt hur jag ska klippa mig. Ska jag ta den "gamla vanliga" frisyren eller ska jag testa något nytt?
Jag brukar i regel aldrig fega för att testa något nytt men efter förra klippningen har jag fått lite fegis-känslor i mig *hehe*

Anders vill helst att man ska kunna klippa håret så att det blir längre *hrrmmm* Han älskar långt hår och har en besatthet i det. Att jag då har en kortare frisyr faller inte honom alls i smaken ;-)

"- Klipp dig nu inte i någon tantfrisyr, Pilla!"

Med det menar han:

"- Klipp inte dig som du brukar utan låt det bara växa som ogräs så att det blir långt!"

*hahaha*

Långt hår på mig är lika med högstadie- och gymnasietid - det har jag lagt bakom mig. I alla fall nu på ett tag.

Annars tror jag att jag kan "skryta" med att ha testat de flesta frisyrer - från page, kortklippt, stubb, långt, permanentat, med vippar, färgat, slingat osv.

Kommer ni håg min glasögonkavalkad? Om inte så blicka bakåt i arkivet........
Funderade på att göra en frisyrkavalkad *asgarv*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0