Vaddå höst?!

Vi har i alla fall helt olika riktmärken kring vad det årstiden höst innebär. För mig kan det vara allt från grått och regnigt till fint men lite kyligt.
Här är det tydligen också höst men i mina ögon sett är det sensommar här. Vi går i trekvartsbyxor och sandaler och det är över 20 grader. Hur underbart som helst.

Men vi sticker ut.....! De som bor här alltid går omkring i värsta höstjackorna, dubbla tröjor, fodrade långkappor och tjocka skor!
Hee Sun sa till mig att det i alla fall blev kyligt om kvällarna och att jag nog skulle få användning av de tjocka höstjackorna jag packat med. Tja, inte ikväll i alla fall! Det var väl ca 16 grader och en kofta räckte alldeles utmärkt. Varm luft gör ju att det inte känns särskilt kallt.
Underbart!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Helena Johansson

Det ska verkligen bli spännande att få följa er på er härliga resa!! Låter ju som att ni har MYCKET trevligare väder än här hemma....

Kram!

2009-10-26 @ 14:05:22
URL: http://www.jaquilines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0