Korea? Vaddå?

Tiden den bara far iväg och jag hinner inte riktigt med i det tempot känns det som. Folk har börjat uppmärksamma resan till Korea och undrar om jag börjat förbereda mig. Vaddå förbereda mig?! Om jag tänker på det blir jag bara sketas och drabbas av "herregud-vad-är-det-egentligen-jag-har-tänkt-göra". Resa ensam med barnen.....!
OK, jag vill bara klargöra en sak - att om vi råkar försvinna i Korea eller om ni inte hör av oss på några dagar då förväntar jag mig faktiskt en skallgångskedja!!!! ;-)
Nädå....jag tror inte det kommer att hända något......möjligtvis en dag på dass eller så men inget allvarligare *ler*

Däremot känner jag att jag inte har lika bra stenkoll som förra gången på vad man får ta med sig, hur det ska paketeras, vilka regler som gäller m.m. Vet inte riktigt när jag ska börja förbereda denna resa med tanke på att veckorna och helgerna oftast är uppbokade och det finns inget andrum kvar.

En sak är säker....spännande som attan ska det bli!!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0