Pernilla springer!!!!!! (ok...joggar)

Det är knappt jag tror det själv men idag drabbades jag av en tillfällig snurr på hjärnan vilket innebar att jag snörade på mig mina gy-skor och begav mig ut för att springa.....eller nja, .... jogga är väl mer rätt definition.
Jag vet....det är helknasigt för att vara mig!
Satt idag och började fundera på hur dålig min kondis egentligen var. Testade alltså mig själv och konstaterade att jag orkade mer än jag trodde. Kul! :-)
Jag blev också påmind om hur fruktansvärt skittrist jag tycker det är att springa. Iofs hade jag ingen musik i öronen och det kunde varit värre om jag drabbats av blodsmak i munnen så jag kom väl ändå ganska lindrigt undan.


Kommentarer
Postat av: Gloria

Hej!

Jag har sett att du har varit i Gärds Köpinge. Det är ju "min by" (hehe). Kom gärna inom på en kopp kaffe när du är i närheten. En joggingrunda till Köpinge! Lockande eller??

Ha det bra,

Gloria

2009-09-06 @ 21:11:02
Postat av: Tanja

Välkommen in i klubben för oss löpare. Själv har jag varit i farten idag igen. Inte så smart att ge sig ut i löparspåret direkt efter 4 timmar bastu men vem har någonsin anklagat mig för att vara smart :-)

Kram

2009-09-06 @ 21:57:31
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Pilla

Gloria - hur har jag kunnat missa att du bor i Gärds Köpinge?!

Visst är jag där ibland (Gringelstad) hos min bror och hans familj men att jogga till GK...nä, där går gränsen!

Fast det är ju klart..... en kopp kaffe är ju aldrig fel ;-)

2009-09-06 @ 22:01:59
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0