Snälla, tryck på min magiska punkt!

Jag drömmer om en låååååång fotmassage.........
Har onte i mina fötter och har varit allmänt trött i dem hela veckan. Vet att det bästa vore om jag alltid använde mina inlägg (kärringvarning....) men hur kul är det att alltid traska runt i sina slitna, håliga gy-skor? Ibland vill man kunna ha andra skodon också. Idag hade jag t.ex. mina rosa converse......men ikväll betalar jag priset för det.......ömma fötter som jag knappt kan stå på *suck*
Vill man vara fin får man lida pin......eller vad är det man brukar säga?

Anders eller Annika! Kom och tryck på den där magiska punkten under mina fötter som ni gjorde i Hemavan efter en vecka i för smala pjäxor. Det gjorde djävulskt ont men guuuud vad skönt det var efteråt. Har försökt få Martin till att trycka men han lyckas inte riktigt och har inte styrka i sina nypor ;-)
Kan jag boka tid i helgen? :-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Det går så bra, bara kom till Gringelstad hälso spa så fixar vi det!

2009-09-04 @ 11:58:26
Postat av: Pilla

Åh, tack!!! Jag kommer!

2009-09-04 @ 15:45:19
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0