Träningen fortsätter

Nyduschad och skitont i fötterna.
Har varit på ett Step-pass och invigt mina nya skor. De var bra men min plattfothet gör sig påmind om att inläggen saknas. Trodde i min enfald att jag kanske kunde strunta i dem idag....no no :-(
Har fruktansvärt ont och det är ju pga felbelastning på foten då den främre delen av foten får ta ganska mycket "stryk". Inläggen hjälper ju upp hålfoten och avlastar och ger en jämnare fördelning.
*suck* ..... riktig kärringvarning ;-)

Imorgon ska jag följa med kusinen på ett annat pass - Bodybalance. Frågan är ju hur jag ska fixa det med tanke på att jag håller på att kantra när jag står på ett ben och ska sträcka ut lårmuskeln. Som jag har fattat det så är det ganska mycket mer avancerade balansövningar på det här passet. Jaja, någon ska ju vara kvällens samtalsämne när man går därifrån.....jag bjuder på det helt enkelt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0