Trasiga glasögon

Mina glasögon har gått i sönder och jag såg genast 1000-lapparna flaxa iväg på små vingar ovanför mitt huvud. Det är ingen billig historia det där.... *suck*
Har ju precis fått nya glas och om det inte gick att fixa så skulle jag ju behöva köpa både nya bågar + nya glas...... det hade känts surt! :-(

Var på Synsam i fredags och de konstaterade att det inte gick att fixa och att reklamationstiden gått ut eftersom det var några år sedan jag köpte dem.
Den goda nyheten är att man kunde köpa "delar" av bågen, dvs fronten på bågen. På så sätt skulle jag komma billigt undan och slippa hela "mecket" med att prova ut nya bågar och bekosta hela fadderullan. Nu skulle det gå på ca 500 kr vilket är helt överkomligt! :-)

Hoppas de ringer idag och kan fixa det.

Kommentarer
Postat av: Anders

Var rädd om glasögonen, de finns bara 5st med sämre syn i europa än dig!!!

2009-09-21 @ 14:51:05
Postat av: Pilla

Anders! Jag tänker inte ens kommentera det! hrrmmm

2009-09-21 @ 15:00:02
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0