Uttråkad och rastlös

Uttråkad..... rastlös..... uttråkad...... rastlös

Idag är jag verkligen en pösmunk (Johans uttryck) som går omkring i sunkiga mysbyxor, okammad i håret, och bara allmänt "pösig". Jag och Erik försöker roa oss så gott vi kan här hemma men tiden går ganska långsamt. Erik ligger bänkad framför TV:n och har order om att ta det lugnt idag.
Febern verkar ha gett med sig (hade ingen feber i morse) men jag är rädd för ytterligare en störtflod av näsblod. Han hade en omgång i går kväll som inte var att leka med. Martin var aningen skärrad och tyckte detta var det västa av alla gångerna. Kan ju också bero på att det oftast inte är han som brukar vara den som är "näsblodsansvarig" när det väl inträffar. Men visst var det rejält igår. Man har börjat lära sig signalerna ch vet när störtfloden kommer.

Tänkte i alla fall göra en äppelkaka idag men tänkte vänta tills Ellen kommer hem eftersom jag vet att hon gillar att vara med på sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0