Bozze och Bosse

Igår var jag och Basti ute och gick med Bozze och Josefine. Ni kommer väl ihåg Bozze boxer?
Jag kan nu meddela att han vuxit till sig rejält och är såååå snygg! :-) (Ja, alltså han var ju fin innan också men då gick han nog mer under benämningen "söt" *ler*)
Hade tyvärr inte kameran med mig men vi kommer nog att hinna med fler hundrundor innan lovet är över så jag får återkomma med bildbevis.

Lite kul, för nu finns det två Bosse-hundar i vår bekantskapskrets (även om den ena stavar med dubbel-z).
Bozze boxer och sedan är det ju Tanjas lilla nyförvärv som naturligtvis är en Gordonsetter :-)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hejsan vännen!

Namnet Bosse har redan ställt till med problem för mig. Vi pratade igår om att snart ska korna släppas ut och bonden som har dom heter Bosse. Vilket jag inte kom på förrän jag sagt Bosse några gånger och då tyckte att namnet var bekant :-) Kan bli problem eftersom jag själv hade en uppväxt där var och varannan tik hette Tanja. "Kom hit Tanja och jag visste inte om det var till mig dom skrek eller till hunden :-)

Förresten, har du sett att jag har lagt ut lite bilder i Galleriet som du efterfrågade

Kram

2010-04-07 @ 07:11:36
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Pilla

Hahahaha...... hund eller bonde? :-)

Det ska bli spännande att höra hur många gånger det kommer en bonde till dig istället för en hund när du kallar på Bosse ;-)



Klart att jag sett bilderna! Kollade igenom dem igår - kanonbra!

2010-04-07 @ 08:49:15
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0