Fotbollsträning i pissväder

Idag har Erik tränat fotboll. Hade bestämt mig för att följa med och titta på men när det började bli dags så hade det börjat regna och kallt som fasiken var det också. Började tveka men ångrade mig i sista stund (kanske var det också för att slippa laga middagen *hehe*?).

När vi kom till idrottsplatsen regnade det rejält och jag blev sittande i bilen och körde vindrutetorkarna då och då för att kunna få en skymt av grabbarna när de sparkade boll. De modiga föräldrarna stod vid planen med paraply och stampade för att hålla värmen. Själv var jag ganska nöjd där jag satt med full uppsikt över vad som hände på planen men ändå i torrt skick ;-)

Tillslut kände jag ändå att jag skulle visa mitt lilla tryne och bevisa att jag faktiskt var där. Kallt som rackaren var det och jag måste säga att jag är sååååå imponerad av alla killar som faktiskt kom på träningen och sprang omkring och gav allt i detta skitväder. Det hade jag aldrig gjort! *hrrmmm*

Kommentarer
Postat av: Blötdjuret

Jag är mest imponerad av tränarna, som också stod ut i blötan...

2010-04-20 @ 22:50:39
Postat av: Pilla

MARTIN OLOFSSON!!!

Oavsett vilka alias du använder dig av så vet jag att det är du.

;-)

2010-04-21 @ 16:51:19
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0