Gubbar som glor....

Det finns snälla människor här i världen. En liten sak kan sätta ett avtryck i vardagen. Idag har jag ett sådant avtryck :-)

När jag parkerat bilen i stan så ser jag att det står en man bredvid mig och verkligen glor in i bilen. Jag låtsas pyssla med lite ditt & datt för att inte stiga ur bilen. Tycker han kan gå någon annanstans och glo.....!
Envis gubbe = han står kvar *suck*
Inser att jag inte kan vänta ut honom för snart har jag inte mer att pyssla med. Stiger ur bilen och tittar inte på honom. Då knackar han mig på axeln!

"- Tänkte vara snäll idag och undrar om du vill ha min parkeringsbiljett? Den varar nästan 2 timmar till."

Gubbar som glor kan alltså vara snälla farbröder också ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0