Pälsprodukter

Basti har ingen lysande pälskvalitet för tillfället och för ett tag sedan köpte jag ju nytt schampoo, balsam och tovutredare. Tyvärr tyckte jag inte att det blev någon märkbar förändring men kanske berodde det på att han kräver högre koncentrat på blandningarna?

Fick i alla fall ett tips av Tina igår om ett annat schampoo - Duoxo Seborré - och just nu är jag ganska villig att testa vad som helst. Det nya schampoot inhandlades idag tillsammans med några "pipetter" med droppar som ska droppas på honom (ungefär som man sätter på Exspot).

Idag har alltså Basti fått sig en dusch med det nya schampoot och imorgon ska det droppas på honom. Hoppas på att se en effekt inom någon vecka *håller tummarna*

Fick även testa Tinas Plush Puppy OMG som vi sprayade på Bastis päls. Detta medel blev jag verkligen förtjust i! Pälsen blev platt och blank och det som var mest imponerande var att det höll sig! Idag när jag skulle duscha honom var han fortfarande platt och blank på ryggen - helt fantastiskt! :-)


Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Oh My God, direkt från England, superbra! Inte billigt precis, men va då....

2010-04-24 @ 17:08:18
URL: http://www.hotfire.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0