Besök hos Viktväktarna

I lördags förmiddag var jag och vägde mig hos Viktväktarna. Det var ju ganska många veckor sedan nu och efter att jag äntligen blivit guldmedlem så måste man ju gå minst en gång inom 10 veckor.
Nu var det alltså dags.
Gick riktigt bra och jag måste säga att jag är fullkomligt nöjd med mig själv :-)
Man får ju lov att pendla lite i vikt men bör inte överstiga + 2kg från sin målvikt. Just nu ligger jag 3 kg under min målvikt men det gör mig ingenting alls :-) Kan jag hålla detta och må bra så är det ju kanon!
Från förra gången jag vägde mig (för ca 5 veckor sedan) skiljde det bara 1hg så det får man väl ändå ge en "godkänd"-stämpel för ;-)


Kommentarer
Postat av: Tanja

ett stort grattis :-) Du är duktig du. Jag kämpar också på -8 kg sen jag vägde mig sist. Dags i morgon igen. Håll tummar och tår

Kram

2010-08-29 @ 23:17:32
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0