Dålig koll denna veckan

När man kommer hem om dagarna börjar Ellen babbla direkt och berättar och berättar om litet och stort som hänt under dagen. Man får veta det mesta ..... :-)
Med Erik är det raka motsatsen. Inte ett ljud. Så nu frågar jag bara vad som varit bäst med dagen och vad som varit sämst. Alltid får man veta något......
Nöjd med det lilla så att säga ;-)

Nästa vecka ska även jag komma in i lämna/hämta-rutinerna lite mer (har haft en liten "mjukstart" med det eftersom jag ville komma in i mina nya arbetsuppgifter). Har känts lite konstigt att inte ha kollen på barnens alla rutiner på morgnarna och vid hämtningarna.
Denna veckan har det varit Martin som packat väskor, lämnat barnen, hämtat barnen, haft kontakten med personalen på skolan och fritids. Känns som om jag inte alls varit delaktig. Ska bli kul att komma in i det igen :-)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!

Här är det precis likadant, Elina pratar och pratar om allt som de gjort och Tilda får man knappt ur någonting ; )

Ungefär så här låter det när Tilda berättar : Först hade vi matte, sen rast, sen fruktstund, sen rast och sen åt vi lunch sen hade vi rast och sen fri lek.....hmmm, hoppas att de gör liiite mer ; )



På Måndag börjar vår nya vardag....



Ha en skön helg!! Hoppas vi kan ta någon runda med hundarna någon dag framöver! KRAM Josefine

2010-08-27 @ 09:23:22
Postat av: Pilla

Skönt att höra att det inte bara är Erik ;-)



Absolut en hundrunda men snart är det väl dags för en fika också.

Skulle vi inte göra det till rutin och vana? ;-)



Lycka till på måndag och med ditt nya äventyr :-)



Kram

2010-08-27 @ 16:24:44
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0