Klängväxter

Martin har kört två projekt parallellt med varandra - lasera gaveln och gräva ut vid pergolan så att det är fritt fram att plantera.
Idag åkte jag till Växthuset för att köpa plantjord så att vi kan få ner gräset (som vi köpte tidigare i veckan) i jorden. Vilken tur jag hade! De hade precis fått in klängväxter och jag började att plocka åt mig. Vi får ev. komplettera med något senare men just nu tror jag att det räcker.
Det blev vildkaprifol, summersnow klematis, blåregn och klättervildvin (jo Jessica, vi tog det i alla fall fast å andra sidan blev det ju blåregn som du tyckte ;-) )

Ska strax bli jordig under naglarna - vad kul det ska bli!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Du bara lovar och lovar!

Jag vill se en bild på pergolan nu :)

2010-08-07 @ 08:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0