Klänning - ett skitbra plagg

Känner ni att fredagskänslan börjar närma sig? Fattar inte att det är helg igen - snacka om att tiden susar iväg!

För att fira att det snart är helg igen var jag bara "tvungen" (Martin har lite svårt att förstå detta) att shoppa hem en klänning som jag fått syn på. Det stod liksom skrivet över hela plagget "PERNILLA". Ni fattar vad jag menar va? Kärlek vid första ögonkastet? Tja, kalla det vad ni vill men nu hänger den i garderoben :-)

Martin tycker att jag har tillräckligt med klänningar i garderoben men jag har kommit på att klänningar är ett skitbra plagg! Bestämde mig i våras att jag skulle börja använda klänning oftare och det har jag verkligen gjort. Hittills har det ju blivit typiska sommarklänningar men det här var en mer höst/vintervariant. Lite "army"-stuk över den.....




Kommentarer
Postat av: Tanja

jättefin. Jag förstår vad du menar med att klänningar är ett bra plagg. Man slipper kombinera en massa plagg så det ska se okej ut. Med klänning räcker det med ev strumpbyxor eller leggings. Kan ibland bli svårt nog. Klänning är ett kanonplagg.

Kram

2010-08-26 @ 23:00:35
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: evelina

vad snygg den är, var hitta du den?

2010-08-27 @ 14:45:54
URL: http://skurken.webblogg.se/
Postat av: Pilla

Köpte den på Donna här i Kristianstad men den säljs garanterat på fler ställen.

2010-08-27 @ 22:49:13
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0