Tack till mina tältlinor

Det har varit intensiva och känslosvallande dagar på många olika sätt. Många tankar som bollats fram och tillbaka.
Jag visste redan tidigare att jag var omringad av underbara vänner - nära och kära - som finns där när de behövs och som ställer upp när jag tappar balansen. Jag skulle kunna beskriva er på ett romantiskt sätt som rötter som ger mig stabilitet och näring men varför inte bara helt enkelt som tältlinor som håller tältet uppe?  :-)   ...... det finns många liknelser ;-)

Jaja, ni fattar nog vad jag menar ;-)

Tack för att ni finns! ♥


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej gumman!

Hör av dig om du känner för det.

Kram på dig

2010-08-16 @ 21:28:13
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0