Svåra beslut

Den här helgen har vi inte haft något särskilt inplanerat vilket har varit jätteskönt!

För min del har helgen ägnats att fundera fram och tillbaka kring olika beslut. Ångest? Tja, närapå. Vissa beslut är lätta att ta och vissa är svårare.
Man kan aldrig veta om man tar "rätt" beslut. Det är ett vägval och oavsett vilken väg man tar så leder det till nya utmaningar och nya val i framtiden.
Jag har sagt det förut och säger det igen - den här bloggen ska inte innehålla något om mitt jobb och eftersom detta beslut handlar om mitt jobb så tänker jag inte skriva mer än så här. Bara att jag pendlat fram och tillbaka tusen gånger under helgen.
Oavsett vilket beslut jag tar så kommer folk att ha åsikter men det bryr jag mig inte så mycket om. Jag gör det som känns OK just nu. Vad framtiden kommer att utvisa det är det ingen som vet.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0