Fredagens hyllning

Fredagens hyllning går till.........
*trumvirvel*

MAGDA

Om det inte varit för Magda så hade jag inte varit i Korea och inte heller vunnit några flygbiljetter till New York. Det var hon som satte hjulet i rullning och som sparkade mig där bak så att jag faktiskt skickade in de där ansökningarna till Social Welfare Society och tillslut fick resa till Korea. Hade jag inte varit i Korea hade jag heller inte haft någon resa att skriva om på Seat 24 bloggsida - så enkelt är det.
Sen har det naturligtvis funnits mängder av viktiga personer som stöttat mig och hjälp mig på vägen och för det är jag evigt tacksam men det var ändå med Magda som allting började.

Största bamsekramen till dig min vän - som jag kanske tror att du behöver lite extra just nu. Tänker på er! ♥
(Länk till Magdas blogg finns om ni scrollar längre ner och tittar på vänster sida.)


Ja, jag vet att jag borde fixat till fotot med någon snygg bakgrund osv..... men nu blev det inte så. Lika go ändå tycker jag :-)

Kommentarer
Postat av: Magda

TACK gulliga, gulliga Pilla!

Vilken glad överraskning - en egen hyllning!



Och nu gråter jag förstås... ;-)



)=KRAM=(

2010-02-26 @ 22:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0