Kan det ha med skallformen att göra?

Idag har jag köpt garn. Tina har nämligen lovat att virka den numera omtalade OS-mössan till mig. Jag har dock valt andra färger och det är med spänning som jag ser fram emot att få prova den när den är klar.

Vissa människor passar helt enkelt inte i mössa - jag är en av dem *suck*.
Oavsett vilken modell, färg eller storlek så funkar det aldrig med mig. Kan det ha med skallformen att göra? Inte för att jag har världens bautahuvud men hög panna - det har jag (fråga Anders.....brukar få höra att jag har tänkarpanna *hehe*)

Nu har jag i alla fall kommit till insikt (tog ju bara så där 36 år *hrrmm*) och förstår att "mössa-på" är bättre oavsett om det är snyggt eller ej jfr med "mössa-av" ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0