Klunsning

Jag förstår inte riktigt hur jag tänkte när jag bokade om Ellens tandläkartid till 8.10 i morse.
Visserligen är det sportlov vilket innebär att vi i stort sett är tillgängliga när som helst men att behöva stiga upp så tidigt (när man inte måste) är på gränsen till omänskligt ;-)
Detta insåg jag igår kväll och utmande Martin på en klunsning (sten-sax-påse). Den som vann skulle få sovmorgon och den andra skulle snällt stiga upp och köra med Ellen till tandläkaren.
Jag brukar oftast förlora dessa små utmaningar men någongång måste man ju ha tur. Igår var det dags! :-)
Jag vann! Härligt!
Martin tog det som en man men jag kunde ändå höra en liten suck.

"- *suck* Nu måste jag raka mig också...!"

Öööhhh....? Varför då? Bara för att du ska med till tandläkaren?
Förstod aldrig detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0