Min OS-mössa!

Idag har jag hämtat min nya mössa som Tina virkat till mig! Kanonens fin om ni frågar mig :-)
OS-inspirerad fast med andra färger.
Gillar den jättemycket och tänker använda den även om jag inte passar i mössor och fastän det nu är plusgrader utomhus och våren är i antågande.
Har gått omkring med den för att testa klifaktorn på den. Är ju lite "allergisk" mot plagg som kliar eller sticks och blir tokgalen på detta fenomen. Måste dock ge tummen upp än så länge eftersom den inte kliat eller besvärat mig på annat sätt :-)



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilken fin mössa du fått, verkligen dina färger!



Vill du även ge Erik en kram och säga GRATTIS på födelsedagen från mig

2010-03-01 @ 06:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0