Trött

Har haft en intensiv dag på jobbet och det tar mer energi än man tror och är beredd på. Så fort jag lämnade jobbet så kom tröttheten över mig och jag kände mig som en urvriden disktrasa.

Jag körde och hämtade Ellen och tog mig lite egentid tillsammans med henne. Vi hade vår lilla kvalitetstid uppe på Café Sandhem i sällskap med ett wienerbröd och en semla *smaskens* :-)

När vi var klara hade det blivit dags att hämta lillkillen hemma hos Valter.
Hade jag satt mig i soffan när jag kom hem så hade jag nog suttit där än. Istället rustade jag mig för kyla och vind och tog en promenad med Basti. Kände mig faktiskt liiite piggare när jag kom hem men det varade inte länge - gick helt enkelt och la mig i sängen och däckade. Att de andra stack iväg och handlade och att sedan Martin fixade middagen - tja, det har jag inget minne av. Lagom till att middagen var färdig så blev jag väckt av Erik.

Känner fortfarande att tröttheten hänger över mig. Det får bli tidig nattning i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0