Tittut!

Idag hade jag mycket inplanerat vilket innebar att jag inte hann hem till middagen och inte heller i tid så att jag hann träffa Erik innan han slocknade för natten.
Jag är glad och lyckligt lottad att annars ha ett sådant jobb med sådana arbetstider att det faktiskt finns utrymme till kvalitetstid (och då menar jag INTE att laga middag och sedan i stort sett bara lägga barnen i säng) med barnen även på vardagarna.

Jag har hunnit kela med Wilda i eftermiddag och fått se hur det lilla charmtrollet snurrade runt från rygg till mage  för första gången på alldeles egen hand :-)
Tänk så lite det behövs för att få dessa underverk att kikna av skratt......lite pussar på magen eller i armhålan och hela ansiktet vrids av skratt :-)


Tittut är en populär lek :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0