Starby Hotell

Ligger i sängen på Starby hotell. Har haft en helt UNDERBAR dag!
Det har verkligen varit så att vi har gått klädda i badrockar och små vita tofflor och bara minglat runt i SPA-avdelningen. Kan det bli bättre egentligen?
Bubbelpool och bastubad varvades med vila och fruktpaus i relaxavdelningen..... såååå gött!

Vid ankomsten var det lunch (vilket innebar tre rätter typ som förrätt, varmrätt och efterrätt). Det har varit supergod mat och allt har känt precis så där lyxigt som man vill att det ska göra när man är i väg på en sån här övernattning.

Hitresan var ju i sig ett litet äventyr - men det hade jag kanske förväntat mig......
Vi hade bunkrat upp med både GPS och kartutskrifter med vägbeskrivning..... ändå var det inte raka vägen hit. Med mitt lokalsinne så kunde vi lika gärna vara på väg mot ett annat väderstreck - det hade jag inte haft en aning om. Överlycklig över att jag helt plötsligt känner igen en byggnad så utropar jag:

"- Åh, nu är vi ju i Halmstad!"

*hrrmmm* ...... ibland önskar jag att jag inte ska vara så snabb att öppna käften. Med lite eftertanke så kunde jag ju egentligen koppla att vi inte var där eftersom vi några minuter senare skulle hämta Magda i Jönköping *suck*

Bjuder på lite bilder......


Fullpackad Volvo på väg till Vadstena!


Badrockarna har åkt på :-)


Redo för lite relax!








Kvällen avslutades med god efterrätt :-)


Kommentarer
Postat av: Chattis

Härligt med lite avslappning. Ser jättemysigt ut. Nu är du en ny mamma o redo för veckans upptåg ;)

2010-02-07 @ 14:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0