Vångabacken

Snart helg! :-)
Imorgon är det fikadags med Malin, Sofie och Jessica (och alla barnen). Mysig tradition som vi hållt vid liv nu ett bra tag.

På lördag ska jag spänna på mig pjäxor och skidor och glida ner för Vångabacken. Jag har insett att det är det jag får nöja mig med om det överhuvudtaget ska bli någon skidåkning i år. Jag försöker vara "open minded" och inte ha inställningen att det kommer att vara min motsvarighet till barnbacke (OK...kanske lite överdrivet). Ärligt talat har jag aldrig åkt i Vånga så bara det kommer ju att bli en upplevelse (hör ni att jag försöker låta positiv?).
Ellen & Erik ser i alla fall fram emot denna händelse och bara det är ju egentligen värt att åka upp och ner för en "barnbacke" *skratt*

Martin ska dit med sin klass så jag inser ju redan nu att jag och barnen lär få klara oss på egen hand. Ska bli ganska spännande att få se dessa ungdomar då flera stycken ALDRIG stått på ett par skidor tidigare! Modigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0