Varberg eller Vadstena? Det är väl nästan samma? ;-)

I morgon bitti kör jag, Jossan och Linda upp till Jönköping för att hämta Magda och sedan vidare till Vadstena. Där ska vi tillbringa resten av helgen klädda i morgonrockar :-)

När Martin först frågade vart vi skulle så svarade jag Jönköping. Vet inte riktigt var jag fick det ifrån? Kanske var det ett ställe i Jönköping som vi valde mellan?
Sedan svarade jag att vi skulle till Varberg. Var faktiskt ganska säker på det.... tills Martin började ställa jobbiga frågor om varför vi skulle hämta Magda i Jönköping när vi skulle till Varberg? Hon bor ju i Göteborg men för mig med noll lokalsinne så sa det mig ingenting.....
Gick in på mailen och kollade och då visade det sig att det var till Vadstena vi skulle *skratt*
Jaja, det började ju i alla fall på V!

Även om det är en lugn och avkopplande helg som gäller så följer "lilla blå" med i resväskan :-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ungefär som när jag övertygade mina kompisar att vi hyrt stuga en vecka i Vallåsen istället för Lindvallen - läter nästan likadant.



:)

2010-02-08 @ 22:30:12
Postat av: Pilla

Hahahaha.... :-)

Det kunde varit jag som sa det!

2010-02-09 @ 16:30:16
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0